Esztétikus, fogszínű fogtömések: A fogszuvasodás a leggyakoribb krónikus betegség a világon, amely régiónként eltérően a lakosság 80 – 100 százalékát érinti. Kezdeti fázisban észrevehetetlen, hiszen tünetmentes, megfelelő ellátás nélkül a folyamat azonban hamar rosszabbodhat. Fogászati beavatkozás hiányában ezek a fogak idővel érzékennyé válnak, megfájdulnak, letörhetnek, végső esetben elvesztésükkel is számolni kell. Fogtömés alkalmával eltávolítjuk a fog szuvas, beteg részét, majd fényre kötő, fogszínű, esztétikus tömőanyaggal helyettesítjük azt.

• Fúrásmentes tömés: Veleszületett zománc-rendellenességek, fogelszíneződések, illetve a nem megfelelően tisztított fogszabályozó készülék levétele után hátramaradt fehér foltokra nyújt megoldást a ICON atraumatikus fogtömő anyag, amellyel fájdalom- és fúrásmentes módon kezelhető a probléma.
  • Inlay, onlay (betét): Nagyobb foganyaghiány esetén készülhet az ellátandó fogba betét is. A betétek olyan szilárd fogtömések, melyeket fogtechnikus készít el szájon kívül, és a fogorvos ragasztással rögzíti az adott ellátandó fogba. Anyaga szerint lehet fém (pl. arany), kerámia vagy akár fogszínű kompozit. Betétkészítésre szükség lehet például kiterjedt foghiány esetén, mikor a hagyományos fogszínű tömések nem biztosítanának hosszútávú megoldást. Illetve alkalmasak gyökérkezelt fogak végleges ellátására is.
  • Élpótlás, letört fogak ellátása: Előfordulhat, hogy trauma következtében (esés, sportbaleset, játszótéri baleset) letörnek, megsérülnek a fogak. Ilyenkor fogszínű tömőanyagból élethűen visszaépítjük a letört részt.